Účastník 1: Jméno: Příjmení: Titul: e-mail*: * Na tuto adresu budou zasílány přístupové údaje ke konferenčním materiálům v elektronické podobě, potvrzení ubytování, organizační informace a pokyny Účastník 2: Jméno: Příjmení: Titul: e-mail*: * Na tuto adresu budou zasílány přístupové údaje ke konferenčním materiálům v elektronické podobě, potvrzení ubytování, organizační informace a pokyny Fakturační údaje: Firma/organizace: Ulice: PSČ: Město: IČ: DIČ: Kontaktní osoba pro fakturaci a administrativu: Jméno a příjmení: Kontakní telefon: Kontakní e-mail**: ** Na tuto adresu budou zasíláno potvrzení přihlášky a vystavená faktura Závazně objednáváme: Účastnický poplatek - účastník 1: Vložné A. standard - 4.356 Kč vč. DPH/osobaVložné B. držitel APTICARD - 3.993 Kč vč. DPH/osoba Účastnický poplatek - účastník 2: ---Vložné A. standard - 4.356 Kč vč. DPH/osobaVložné B. držitel APTICARD - 3.993 Kč vč. DPH/osoba Doplňující informace k objednávce Zde můžete uvést zvláštní požadavky, např. specifickou splatnost faktury, členské číslo ČKAIT apod. Příloha k objednávce Pokud Vaše interní pravidla vyžadují vystavení Vaší objednávky, můžete ji ve formátu pdf nahrát zde jako přílohu přihlášky Potvrzení objednávky a platební podmínky Tato objednávka je závazná. Na jejím základě Vám bude vystavena faktura se standardní čtrnáctidenní splatností. Storno podmínky se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti Medim, spol. s r.o. Souhlasím s obchodními podmínkami Medim, spol. s r. o.* * Souhlas je vyžadován. Všeobecné obchodní podmínky jsou k dispozici na adrese: https://medim.cz/vseobecne-obchodni-podminky/ Odeslat objednávku s povinností platby Δ
Nejnovější komentáře